wtorek, 16 lipca 2013

Imagin z Niall'em :)

włącz

Byłem , jestem i będę idiotą. Jak mogłem ją stracić? Jak mogłem wypuścić z rąk takie szczęście? Jak mogłem? Pytania na które nie mogę znaleźć odpowiedzi. Zraniłem ją. I to bardzo. Była dla mnie wszystkim , a ja z dnia na dzień oddalałem się od niej.


That I should’ve bought you flowers and held your hand  *
Should’ve gave you all my hours when I had the chance
Take you to every party ‘cause all you wanted to do was dance



 Nie dawałem jej kwiatów , zapominałem trzymać ją za rękę, nie zabierałem jej na imprezy, chociaż wiem ,że kochała tańczyć.  Liczyła się dla mnie tylko kariera. Jak mogłem stać się takim idiotą? Ona - starała się , próbowała naprawić to wszystko , naprawić nas. Ja- miałem na to wszystko wyje***e. Teraz nie ma już Nas. Jest -  Ja i Ona. Dwie obce sobie osoby. To wszystko działo się tak szybko. Zanim zdążyłem powiedzieć temu wszystkiemu NIE , było już za późno. [T.I] wprowadziła się. Wyprowadziła się z naszego wspólnego domu. Z naszego azylu. Pewnie zastanawiacie się czy ją kochałem. Kochałem i to bardzo.


"Zakaz pamiętania przy jednoczesnym strachu przed zapomnieniem,,

 Przed pójściem do X Factora nie wyobrażałem sobie życia bez niej. Ta myśl nawet przez ułamek sukundy nie znalazła się w mojej głowie. Później wszystko stało się trudniejsze. Kłótnie stały się codziennością. Zazwyczaj zaczynało sie od tego , że nie miałem czasu nawet spokojnie z nią porozmawiać. Kiedy chciałem to wszystko wyjaśnić ona nie miała czasu, a kiedy ona chciała ja byłem zajęty. Mijaliśmy się. Cztery lata temu w swoim towarzystwie byliśmy po prostu sobą , nikt nigo nie udawał. Rozmawialiśmy o wszystkim, nawet o tym co nie miało najmnieszego znacznia. Potem , kiedy byliśmy sami, nikt się nie odzywał , między nami panowała cisza. Nie była to cisza przyjemna, w której nikt nic nie musiał mówić , ponieważ rozumieliśmy się bez słów. Była to cisza niezręczna... Dwa najpiękniesze słowa. Dziewięć najpięknieszych na świecie liter. Stały się dla nas obce. Nieznane. Chciałem je wpowiedzieć. Podejść do niej , pocałować i powiedzieć ,ale coś mi nie pozwalało. Coś ? Nie było to ,,coś'' . Ja po prostu bałem się. Bałem się , że [T.I] już mnie nie kocha. Że to uczucie którym darzyliśmy się wyparowało. Zniknęło. Bałem się odrzucenia. Byłem po prostu tchórzem. Straciłem wszystko co w moim życiu było i jest dla mnie najważniejsze.

''To nie śmierć rozdziela ludzi, lecz brak miłości.''

Od znajomych dowiedziałem się, że ... że [T.I] nie jest sama. Jest ze swoim przyjacielem. Przez te wszystkie lata , kiedy ja ją zaniedbywałem on zyskał jej ... miłość.
Teraz stoję pod jej drzwiami. Toczę walkę sam ze sobą. Zapukać? Czy nie. Zostać? Odejść? Jednak to , że ją zobaczę, że ujrzę jej piękne zielone oczy zwyciężyło. Naciąłem dzwonek. Drzwi zaskrzypiały. Ujrzałem ją. Nie zmieniła się . Nadal była piękna. W jej zielonych tęczówkach widać było zdziwienie , ale także ... radość?
- Niall... - powiedziała ledwo słyszalnie.


Oh, I know I'm probably much too late *
To try and apologize for my mistakes
But I just want you to know
I hope he buys you flowers, I hope he holds your hand
Give you all his hours when he has the chance
Take you to every party ‘cause I remember how much you loved to dance
Do all the things I should’ve done when I was your man



- [T.I] .. wiem , że jest już chyba zbyt późno, by spróbować i przeprosić za błędy, lecz po prostu chcę byś wiedziała ... mam nadzieje, że on kupuję Ci kwiaty , mam nadzieje , że trzyma Cię za rękę, poświęca Ci cały swój czas, gdy ma na to okazje, zabiera Cię na każdą imprezę, bo pamiętam jak bardzo kochałaś tańczyć, robi wszystkie te rzeczy, które ja powinienem robić, gdy byłem Twoim mężczyzną. - wszystko to powiedziałem , patrząc jej w te piękne zielone oczy , których miałem już więcej nie zobaczyć .

,,Te­raz je­dyne co mi po­zos­tało to uda­wać, że wszys­tko jest ok, że two­je imię nie wy­wołuje u mnie dreszczy, że na twój wi­dok mo­je ser­ce nie przyśpiesza. ''


[T.I] patrzyła się na mnie. Nie odezwała się nawet słowem. Popatrzyłem na nią ostatni raz. Próbowałem zapamiętać każdy szczegół jej twarzy. Odwróciłem się. Ruszyłem przed siebie. Czułem na sobie jej wzrok. Jednak nie odwróciłem się. Za dużo mnie to kosztowało. To był koniec. Koniec.

* fragmenty piosenki Bruna Mars'a - When I Was Your Man . :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz